Pengajian Am

Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia

SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA

Posted by Cikgu Awang on July 10, 2009

Semakan Keputusan Permohonan Kemasukan Ke IPTA Program Pengajian Lepasan STPM/Matrikulasi/Setaraf sesi Akademik 2009/2010

klik di sini

atau
Semakan juga boleh dibuat melalui SMS
Caranya :
Taip UPU NOKP/NO LEMBAGA
dan hantar kepada 32300 atau 33310 atau 32020

3 Responses to “SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA”

  1. lalitha said

    selamat pagi
    sya lalita pelajar lepasan stpm 2008

    saya retake paper pengajian am tahun ini.
    jadi saya ingin tanya haruskah saya membuat rayuan utk pengambilan ke IPTA kerana saya gagal utk masuk ke IPTA walaupun saya mengambil balik paper PA itu.

  2. sreena said

    selamat petang
    saya bekas pelajar stpm 2008
    saya tidak dapat kemasukkan ke IPTA kerana paper pengajian am saya.Jadi saya retake balik paper itu tahun ini.
    dan saya tidak memohon untuk rayuan kemasukkan ke IpTA kerana saya yakin saya tidak akan dapat peluang itu. Jadi bolehkah saya memohon balik kemasukkan ke IPTA lagi pada tahun depan walaupun saya tidak minta rayuan.

    • Cikgu Awang said

      adik sreena…. sukar cikgu nak jawab perkara ini. cikgu rs adik kena merujuk kepada pihak lembaga berkenaan untuk mendapat jawapan yang tepat atau ke kementerian pengajian tinggi.

Leave a Reply

 
